Gulseninannesi erken doğum riskiniz varsa bence başka hastane de olsa bi görünün nst ye bağlarlar, açıklığı kontrol ederler. İçiniz rahatlar. Nöbetçi doktor bile bulsanız iyi derim. Benim de erken doğum riskim var böyle durumlarda hemen başka hastaneye gidiyorum, durumu öğrendiğim için de içim rahatlamış oluyor☺