merhaba 🌸 benim vajinal mantar problemim vardı bınun için antibiyotikler kremler fitil kullandım çok şükür geçti ara ara naylon çamaşır giydiğimde falan ufak da olsa tekrarlıyor. ve idrar yolu enfeksiyonu geçirmiştim bir aydır o da geçti nüksetmiyor artık çok şükür ama şöyle bir problem var eşimle beraber olduğumuzda ilişkiden sonra yarım saat kalkmıyorum yatıyorum. spermler vajina içinde aşırı yanmaya sebebiyet veriyor. bazen cinsel birliktelikte de yanma problemim oluyor. mantardan mı diyorum ama öncesinde kaşıntı kızarıklık yanma olmuyor ilişkiden sonra oluyor. bebek istiyoruz ama bu durumu yaşayan var mı? bu ay denemiştik adet gördüm olmadı sebebi bu olabilir mi?