Fidan_14 https://imgyukle.com/i/oBg9cp Ablamın tesdi Kuruma çizgisi söylüyorum ben sizcede öylemi sizede bir sorayım
Babymy Fidan_14 valla kuzenim her ay deniyor testi yaptıktan 1 2 gün sonra bile kuruma çizgisi çıkmıyor , yani yoksa hamilelik çevremde kimsede görmedim duymadım kuruma çizgisi , bi kaç gün sonra yenileyin sabah ilk idrarla
Asminim77 Fidan_14 tekrarlasın yarın testi. İlk beş dakikada çıkması lazım. Hatta sabah aç ilk idrara yaparsa daha iyi olur
Vahabova Babymy ben bi kaç kez boyle durumla karşilaştim. Hatta bundan koyu çıktı ama hamilelik değildi. Testide yapdiğım an çıkmıyordu saatler sonra hatda ertesi gun çikiyordu.
hayat_23 Fidan_14 https://imgyukle.com/i/oBr9jA Benimde böyle cikti kuruma çizgisi denildi sabah tek çizgisi akşama doğru böyle olmuş regle 6 gün var bilemedim :) hyili olsun bu arada