Ben 23+2 ikizlere hamileyim. 1 ay öncesine kadar işimi de kendim yapıyordum. Çalışıyordum da. İkiz gebelik riskli derlerdi inanmazdım. 19. Haftamda rahîm ağzı yetmezliği ve 2 cm acilmam olduğunu öğrenip acil serklaja alındım. Ama bunun iş yapmakla yada eşinizle birlikte olmakla hiç bı alakası yokmuş. Açılma bir anda olabiliyormus. Kısalma da aynı şekilde. O yüzden işe çok takılmayın. Kontrollerinizde doktorları sikistirin gerekirse alttan ölçüm yaptrin. 1 aydır yatıyorum.