Kızlar bırsey merak edıyorum ben dogumumu ozelde yapmak ıstıyorum ama eşimin arkdası eğer bebek kuvezde kalırsa her kaldıgı gece için en az 1000₺ Ödeme yapılması ısteniyormus oyle bırsey varmı bide gece dıyelım doğumum basladı doktlr gece geldıgınde normal muane ucretımı verılıyor yoksa fazlamı alıyorlar ücret 🙄kafam karıstı herkes bırseyler soylıyor