Bukiiiiiiii canım ben yıllardır bu ilacı kullanıyorum , 75 lik kullanıyorum hamilelikte de ayda bir kan tahlili yapıyor doktorum, değer normal çıkıyor aynı dozda devam ediyorum. Şimdi bu 25 lik sana yeterli gelmezse doktorun dozunu artıracaktır, bir anda yüksek dozdan başlatmıyorlar genelde. Etki etmesi de 1 kullanımda bile oluyor, içtiğin gün değerin düşer içmeyi unuttuğun gün değerin yükselir. O yüzden başucunda tutmanı, uyandığın gibi içmeni, unutmamanı tavsiye ederim 🥰