Zuhreayca Merhaba anneler, H&M bebek kıyafetleri bakıyorum fakat beden tablosunu anlamıyorum 0M 1M 2M 3M <0-1M Bunlar ay mı oluyor anlayan yardımcı olabilir mi?
Beybisininannesi Zuhreayca 1-2m yazanlardan alma çok 2-4 biraz daha iyidi Bide açık paçali birşey tercih edersen uzun gelse bile Azcık kıvırırsın
Zuhreayca 1Hanzadehanim çok teşekkür ederimmm, yeni doğan için bakıyorum 0 mı 1 mi olmalı sizce ya da ne olmalı? Hiç bilgim yok malesef