Ylnzkus12 Kızlar sizin içinde zaman durdumu yaa son 22 gün gosteriyor uygulama 36+6yım ama sanki zaman durdu son günler asla geçmiyoooo deliricem normal dogum için illa 40ı beklemekmi lazım
RumeysaNur34 Ylnzkus12 normal doğumu bilmiyorum ama günümüz aynı canım bende 36+6 sezaryan olacağın için gün belli artık geri sayım yapacağız hayırlısı ile kavuşsaydık 🤲
Meryemce92 Ylnzkus12 Benimde son 23 aramızda 1 gün var. temizlik falan yapıyorum buzluğa birşeyler yapıp koyuyorum vakit geçiyor 😀
Melike-terzi Ah benim de son 22 diyor gerçekten geçmiyor gün ama artık dayanamıyorum gelsin istiyorum normal istiyorum o yüzden açılmayi bekliyorum sezeryana karar verseydim doktor istediğin zaman alırız dedi.