Bebitomubeklerken merhaba, ben de 29.haftadayım, 8,5 saatlik yolculuktan döndüm, iyiyim ama nerdeyse her 2 saatte bir uyuya olsam bile eşim yol kenarına ya da benzinciye çekip yürümemi sağladı,
Bol su içtim, arabanın içinde de hareket ettim ufak ufak, doktorun da onayı gerekiyor tabiki, iyi bayramlar dilerim😊