Kızlar 3 gündür çok üzgünüm benim amh 0,40 çıktı eşiminde spermi çok düşükmüş bugün öğrendik . Bir de devlet hastanesine gideyim dedim o kadar kötü davranıyorlar ki Zeynep kamil de . Benim istediğim acaba böyle durumda olanlar hangi hastaneye gitti veya benim gibi amh düşük olanlar klomenle bebeği oldu mu ?