Happybsrn ElaRose Kadıköyde echomar görüntüleme merkezi var orası Türkiye de iki tane cihazı olan bir yer ,ben şişli de olanında çektim ağrısız 👍 fiyatına fln arayıp öğrenebilirsiniz
ElaRose Happybsrn oh sevindim o zaman . Özelin sonucu yanlış oluyor diyor bi yakınım devlete git diyor sence yanlış olma ihtimali olur mu ya devlet istemiyorum geç çıkıyor
sessizizleyici ElaRose bende echomarda cektirdim sıfır acı ki cok cok korkağımdır rahatlamamı beklediler ve doktorum en güvendiğim yerlerden biridir dedi
ElaRose sessizizleyici ben medipole gidiyorum Ümraniye de doktorumda söyledi orayı ama ben de bilemedim korkuyorum sanırım
sessizizleyici ElaRose ben Ağustos sonu 950 ye çektirdim 859 tl’ydi bi doktorları vardı onun çekmesini istediğim için 100 tl fark verdi
ElaRose sessizizleyici tamam canım sağol aradım . Adetliyken arayın adet bitimine randevu alırsınız dedi