Merhaba güzel anneler bişey soracağım ben ısimli bı takım yaptiricam fakat hemşireye vermek için veya habtane çantasına koymalik bişey onun için tulummu yaptırayım yoksa altlı üstlü takımmi hangisi kullanışlı oluyor bebişin göbek bağı da oluyorya hangisi rahat