Esraeker benim evde pitbull’um var arkadaşlar, şuan ev içerisinde değil ama ilk hamileliğimde ( kalbi durdu 3.ay’a yaklasırken kaybettim maalesef bebeğimi k) köpeğim hep karnıma gelir koklar yatardı, bebeğimin kalbinin durduğunu öğrenmeden 1-2 gün önce köpeğim hasta oldu hicbirşey yemiyor ve kusuyor mutsuzdu, ben kürtaj oldum o aksam hastane kapısında o da vardı evde bırakamamıştı eşim, okdr kötüymüşki o da mutsuz hicbirşey yiyip içmiyordu ben hastaneden cıkıp eve geldim toparlandığımda o da kendine geldi.. okadar hisli’ler ki.. iyi ki var’lar 🙏🏻