Kızlar merhaba ben bi konuda yardım istiyorum acaba tek ben bi panik yapıyorum. Şimdi 6 haftalıkken doktora gittik kalp atışlarını duydum herşey yolunda dedi doktor bidahakine 9.haftanda gel kontrole dedi. Şuan 6+4 haftalığım ve merak ediyorum bugünde hiç bulantım olmadı sizce tekrar 7.haftada gideyim mi yoksa evham mı yapıyorum