Melek2424
Cidden çok çok geçirdiğim zamandı diyebilirim ben ne yürüyebildim ne konusabildim sadece kıvranıp ağlıyordum bana birsey olmaz demişlerdi ama hiç kandırmaya gerek yok bence en aZından acılı bi işlem oldugunu bilsek baştan kendimizi ona göre ayarlardık ama yok tövbe bi daha
Sizinde inşallah sonuclarınız çooook çok güzel cıkar canım en yakın zamanda güzel haberler alırsın 🙏🏻🙏🏻🙏🏻