Melisakpln 1ozleem bizde bu ay tutturduk darısı sana inşallah umudunu kesme bende tam kestiğim anda umut buldum ❤️
_gmzenur_ 1ozleem 3 test yaptım arka arkaya emin olmak için pozitif kan vermeye gittim negatif benim hiç umudum yok 5 gün kaldı regli olamama. Artık testlere de güvenmiyorum vallaha şaka gibi…
hayat_23 1ozleem https://imgyukle.com/i/oBr9jA Benimde böyle cikti kuruma çizgisi denildi sabah tek çizgisi akşama doğru böyle olmuş regle 6 gün var bilemedim :) hyili olsun bu arada 6 gün var reglle umudum sifir😀