Fulyaaa1 Merhaba arkadaşlar bi kaç gündür özellikle hafif bir adet sancısı gibi sorun yaşıyorum yaşayan var mı yalancı sancı mıdır yarın kontrolüm var
Sevilay_Demir Fulyaaa1 bendede yeni bugün öyle oldu dışarı çıkmıştım ondan üşütüm galiba kendimi sıcak tuttuktan sonra geçti
Fulyaaa1 Clementinee eşim görevde tek de gidemiyorum endişe ediyorum ilk gebeliğim gece uykudan uyandırdı agrı beni adet sancısı gibi
Fulyaaa1 Clementinee yani gün içersinde 5 6 ya yakın olmustur ve bi kaç gündür devam ediyor yarın erkenden doktora gideceğiz insallah
Clementinee Fulyaaa1 benimde o haftalardan beri var canım enfeksiyon varmış hafif şuan 34. Haftamdayım hala oluyor adet ağrısı korkma birşey olmaz kanama su falan yoksa 🤍 bebek hareketlerini hissediyorsan
Fulyaaa1 Clementinee cok şükür onlar yok biraz da ondan rahatım yoksa bi şekilde giderdim hastaneye hareketleri de iyi bide biz şuan baş geliş pozisyondayız ondan da tedirgin oldım açıkçası. Cok teşekkür ederim 🙏🏻
Happycivcivmom Bende öyle yim sanki adet olacak misim birden bir şey sökülüyor gibi oluyor karnıma şal sardım ayaklarımı sıcak tutuyorum doktor üşütmüş olabilirsin dedi