Esmaky öncelikle hayırlı olsun, karın şişme olayı kişiden kişiye değişiyor, biz 25 haftalık hamileyim 3 kilo aldım ve karnım sadece yemek yediğim zaman şişiyor o da ayva göbeği gibi, sanırım böyle gidecek, şişmedim ama şişmek istemiyorum şimdi her işimi kendim yapıyorum hamdolsun, şişkin olsam napacağım bilmiyorum daha şimdiden 9. ayımı düşünüyorum 😊 lekelenmen için yerleşme kanaması olabilir, ama başka bir şeyde olabilir, istersen bugün bir doktora görün belki progestan ilacı kullanabilirsin geç kalmayın ❣️