altnbebek cnm bnde sprey kullandım rahatlarsın diye kadın doğum doktorum kullana bilirsin dedi aynı 8 hagatama kadar kullandım bir hafta sonra dayanamdim b katagorisi hamilelerin kullandığı antibiyotik kullandım birqz geçirdi çok şükür ama hala var biraz doktoruma yine da istim.hic bir sorun olmaz dedi öğün bebegide gördüm gayet iyi şükürler olsun doğal yolla inan geçmiyor denemedigim şey kalmadı şuan yeni kullandigim için bnde senin GB idar edicem.ama.duzelme.olmazsa kulak burun boğaza tekrar danisicam