busrahnm-95 Kızlar 38+2 deyim nişan acaba sümüksü ve beyaz olabilir mi? İnanılmaz bir beyaz sümüksü akıntı geldi de normal mi? Doğum belirtisi mi ?
Selen_eymen busrahnm-95 akıntı cok normal bende 3 ay oldu. Kırmızı pembe renkli oluyor nişan benim bildiğim.
3_kezanneoluyorum busrahnm-95 benim 2 kızımda da şeffaf geldi ve o gün akşama doğum yaptım yapısı çok yoğun oluyor normal akıntıdan
Burcusymn Benimde son zamanlarda akıntım çok fazla 38+3 deyim beyaz sarımsı gibi sümüksü şeffaf ama dün ve bugün yoğun ve kahverengi akıntı geliyor acaba nişan mı diyorum
busrahnm-95 Burcusymn sizin bence kesin nişandır. Ben şeffaf gibi olunca yani beyaz ve yoğun olunca tereddütte kaldım
3_kezanneoluyorum busrahnm-95 kasılmalarım vardı düzensiz ilkinde ikincisinde hiçbir problem yoktu doktorum gel dedi gittim yatış verdi 😅