Dilocukkk Merhaba güzel anneler bebeğinize burun aspiratörü olarak ne tercih ettiniz ve hangisi daha kullanışlı fizyolojik su ve şırıngayla temizlemek mi yoksa pilli ya da şarjlı müzikli aletler mi?
elaweannesi Dilocukkk baby plus aldım ebebek ürünü serum fizyolojik alırım eczaneden öyle temizliycem inşallah
Cotanakk Dilocukkk otri bebe alacaktım ama fiyatlar uçmuş o uçlar da tek kullanımlık sonuçta yedek uç bile çok pahalanmış o yüzden e bebeğin ürününü alıcam onun yedek uçları falan da daha uygun
Dilocukkk elaweannesi bende öyle düşünüyorum aslında eczaneden fizyolojik su ile temizlemek mantıklı geliyor
Tansuozp_07 elaweannesi baslangicta uygun gormuyorlar sadece serum ile temizlenme olmasi gerekiyormus
SerraveAnnesii Ben otribebenin burun aspiratörünü aldım eczaneden de serum fizyolojik alıcam öyle kullanıcam
elaweannesi Tansuozp_07 bilmem serum fizyolojik sıkarsan sıkıntı yok bence tek kuru kuru kötüdür tabide
elaweannesi Cotanakk otri bebe ebebek baby plus aynı fiyattı ha bi an da uçtu bakma çok denildi diye mi bende baby plus aldım ebebek