Benim de bir sorum var post açtım kimse yorum yapmadı. Bilgisi olan arkadaşlar diyelim doğum beklenen tarihten sonra gerçekleşirse yani 41. Ya da 42 . Haftada bu durumda 40 haftadan sonraki 1 - 2 haftalık süre doğum sonrası izinden mi gider. Yoksa doğum öncesi 8 haftalık izin uzamış mı olur?