Hgmom1 Kızlar benim prolaktin hormonu yüksek çıktı.(23 olması gerekirken 30) 1 kere ilaç kullandım . 10 gün içinde düşer mi? 10 gün içinde düşüp hamile kalınır mı?
Elifelbb Hgmom1 benım degerım 170 di 4 ay sonra hamıle kaldım düşmüş demekki ☺️ Dostınex kullanırken hamıle kaldım doktor bı zararı olmaz dedı
Saara1401 Hgmom1 benimde bekarken çok yüksekti bu ilacı kullandım bir ay kadar sonra inanılmaz düştü sizinde düşer inşallah zaten değersiniz çoo degıl
yeniklasor Sizin değeriniz yüksek bile değil. Dostinex de çok etkili bı ilaç hamile kalma ihtimaliniz olabilir 😊 bende kullanırken hamile kaldım anlar anlamaz da ilacı hemen bıraktım dikkat edin ☺️
Armess_loya Değer yüksek değil çok, düşer. Fakat gebelik esnasında ilaç kullanılmamalı korunun deniliyor🌸 bu ilaç kullanımı, bittikten sonra gebelik düşünülmeli gebelik oluşursa hemen doktora danışılmalı 🌸
yagmur50 Benim prolaktin 115 di sürekli kafama takardım dostinex ilaç kullanırken hamile kaldığımı öğrendim 😳 ilacı hemen bıraktım zaten stres yapmayın yeter sizinki hiç yüksek değil
eftelyaa1603 yagmur50 Mrb bende kullanırken hamile oldugumu öğrendim yeni öğrendim yani hamileliğiniz nasıl geçti acaba ben biraz korkuyorumda daha doktorada gitmedim ilaç filan kullandız mı
Hgmom1 Saara1401 Canım düştü 10.gun içinde 7′ye kadar ama şimdi tekrar yükseldi 27 oldu..🥴 Nasıl başa çıkacam bilmiyorum
yagmur50 eftelyaa1603 bu benim 3. gebeliğim ilkini kimyasal gebelikten ikincisini kalp durması sebebiyle kaybettim şuan 34. haftadayım kan sulandırıcı iğne kullanıyorum doğuma kadar kullanacağım benim gebeliğim zor geçiyor hem şeker hem kolestaz her şey çıktı anlayacağınız ama dostinexle hiçbir alakası yok hamile kalınca ilacı bırakmanız gerek onun dışında bir sıkıntı olacağını düşünmüyorum hayırlısı olsun şimdiden