nanibt öncelikle geçmiş olsun. benim de bebeğimde kalbinde parlama ve böbrekte genişleme var demişti detaylı ultrasonda. Prof dr. inceledi. Bu gibi bulgular down sendromu belirtisi olabilirmiş. Tabi o an ben de neyi düşüneceğimi şaşırmış bi vaziyette kaldım. Amniyosentez ve genetik test önerdi için rahat eder dedi. Ama istemedim. Sonra kendi dr uma gittiğimde detaylıda ne dedi diye. Kalbinde parlama ve genişleme varmış böbrekte dedim. Parlama her çocukta olan bir durum gibi bişey dedi hatta ben bazen hastalarıma demiyorum bile üzülmesinler diye ve erkek bebeklerde de %95 genişleme olurmuş. Bunları bana devlet hastanesinde gittiğim dr da söyledi. Şu an içim rahat bazen dr lar da telaşlandırıyor. Bence içini ferah tut. Allah’ın izniyle bişey çıkmaz. Çok da kafana takarsan başka dr veya bu testleri yaptırmanı önerecekler. Uzun oldu kusura bakma canım, Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🌸🌸🌸