Kızlar bugün 38+1 im. En son 37+5 te doktora gittim çatı muayenesi ne zaman yapacaksınız diye sordum doğum anında yapıcam önce sancın gelmesi lazım dedi ama belki çatım müsait değil ben fazla beklemek istemiyorum. Normal doğum istiyorum ama çatı müsait değilse sezeryan yapmak zorunda olucak neden boşuna bekliyim çok saçma değil mi yaa?