Edadrmz Selam kızlar 🙋♀️ İsimli bebek çikolatası yaptırıp memnun kaldığınız sayfalar varmıdır acaba ? Resimli olarakta paylaşabilirsiniz 😊
Nisaanuur  100 tanesini 130 TL ye yaptırdım çikolata deposu çok memnun kaldım ve hızlı teslimat gerçekleşti
Nisaanuur Shrshn001 Nnurdan valla kızlar gebelik şekerim olduğu için minicik bi ısırık aldım gerisini evdekilere denettim normal standart güzel dediler . Kötü değildi kesinlikle ☺️
zynpada Edadrmz çikolata atölyesine yaptırdım canım, instagram hesapları bebekçikolatası. Çikolatarı çok lezzetli, pelitin çikolatasını kullanıyorlar. Kutlar da yapıştırma değil lazerle işleme