Merhaba kızlar ben 13 haftalık oldum bulantım var ılk zamanlara göre hafıf gıbı 6 haftalıkken başlamıştı sureklı kusuyordum serumla ayakta kalıyordum hep yatıyordum kustukca maf oluyordum sudan bıle tıksındım hala doğru düzgün su içemıyorum vişne meyve suyu rahatlatıyor çok uzanmak kötü mü zararı var mı gebelıkte