babymoomss az önce başka bir posta da yazdım size de yazayım geçen ay 20 gün gecikmeyle tarlusal içtim ve doktorum ilaç bitince 2-3 gün içinde olursun demişti ve 6 gün daha olmayınca gebelik testi yaptımki ne göreyim anında kıpkırmızı çift çizgi 🥰 Epeği bi geç döllenme olmuş o şokla ilaç içtiğim için de çok ağladım ama çok şükür bişey olmadı cumartesi günü kalp atışını duyduk miniğimin🤲 Doktora ağlayarak gittiğimde de korkma tarlusal hormon ilacı bebek varsa aksine tutunmasına yardımcı olur yoksa söker atar demişti. Yani demem o ki hiçbişey belli olmuyor Rabbim yeterki ol desin eğer bebek isteğiniz varsa Rabbim en kısa sürede nasip etsin inşaAllah 🌺