Dilandemirrr Arkadaşlar bilginiz var mı şeker ölçümü yapılıyor mu acaba aile hekimliğinde ya da açlık tokluk kanları bakılıyor mu?
minikkoalaa Dilandemirrr şekere normal rutin kontrolümde baktılar evet ama açlık tokluk şekerine özel de baktırdım. Glikosol isminde bir kutu kola gibi içecek içirdiler bana 1 saat arayla. İçtikten sonra tekrar bakmış oldular yani ona göre sorun var/yok diyebildiler
Dilandemirrr minikkoalaa benim şekerim yüksek çıktı diyete girdim bu hafta doktora gitmeden bi ölçtürmek istedim ne durumda diye gitsem bakarlar yani
Kubrailkan Şeker testimi ozelde verdim ama yüksek çıkınca bir hafta sonra yeniden gel yaptır dedi doktorum. 3 test 400 TL😬🙊 oyuzden aile hekimine sordum yaparız dedi 🙊
Dilandemirrr Kubrailkan benimde özel yani yapılıyorsa aile hekiminde yaptırmak en iyisi teşekkürler 🙏