Melegim45 39+2 hala gelen giden yok sancım oluyor belim ağrıyor ama sıcak duş aliyorum geçiyor ne zaman gelecek bu kız 🥲
selmabttl3 Melegim45 doğar annesi içerde kalacak değil ya😅😅bol bol yürü evin içinde hareketi ol gelir elbet
Snglkaya Melegim45 anladim tesekkur ederim bende 39 haftaligim devlet hastanesinde 2 güne 1 gel dediler de cok sık geldi bana
Shrtt Melegim45 İnşallah çıkar canım 😅ama doğum için yeterli çıksın yoksa benimki çıktıda ama az olduğu için işe yaramaz😂😂