Zynpkzm Ben oyle biliyorum arkadasim 38 de gitti cunku doktor bu zamanlarda kanala girmesi lazimdi cati muayenesi yapalim bakalim.dardir belki dedi oyleymis de su an dogum da hatta sezeryan oluyor.Ilk defa duydum cati muayenesi yapmayan doktoru da.Ya Catin musait degilse bebek inemezse kanala ne olacak doğuracak diye bekleyecek mi ben anlamadim bir şey.