Xxz Edanur_Dilek Bende öyleyim ilk grbeligimde böyle olmamıştım her an buzdan ayak gibi geziyorum. Bir yorumda okudum eğer erkek çocuğa hamileyseniz ayaklarınız uşürmus yazıyodu. Cinsiyet belli değil ama ne kadar doğru bilmem
Meryemce92 Edanur_Dilek yalnız değilsin ellerim ayaklarım hiç ısınmıyor buz gibi yatarken bile çorapla yatıyorum. Gün içinde de patik giyiyorum.
Gecegunesi Ayağınıza çorap giyin kalın giyinin diyeceğim ama dalga geçiyorum sanarsınız diye çekiniyorum 😬 yani bu posta nasıl cevap verilir bilemedim