Yagmur34 canım çatı muayenesi 30 saniyeye yakın bir işlem, 38.haftadan önce yapmıyorlar özelde. Devlet hastanesi son güne kadar yapmıyormuş öyle duydum. Açılma hiç yoksa can yakıcı bir işlem , korkutmak istemem ancak benim canım yandı , her hafta doğuma yakın yapıyorlar bu üçüncü oldu benim. Ne kadar kendimi kasmamaya çalışsam da maalesef acı oldu, ancak endişe etme muayeneden sonra acısı geçiyor , inşallah senin kolay geçer cnm .