Dyghf kesinlikle hayir sakin ha asi tedavin bitsin iki ay bekle sonra bebek yap. MRNA düşuklere sebep oluyor. Saglik bakanligi tarafindan onaylandigi icin ilk 3 ay asi yaptirilmiyor. Ben yaptırdım 5 ay yatalak gibi kaldim bebegimi erken dogurdum kaybettim. Lutfen asi ol tabiki ama asi yeniyken bebek dusunme. Asi tedavin bitsin