Jiyanakdeniz Bayramdan dolayı kontrolum kaldı bu ikinci kontrol olacaktı.. kalp atısını duyacaktım😒 ama doktorlar izne ayrılmıs kaldı 20 gün sonraya .. sorun olmaz degıl mı 53 günlük hamileyim ve ilk hamilelik o yüzden korku endıse var🙏🏻
Duyguynrky Jiyanakdeniz Bence bekleme git başka doktora sıkıntı olacağından değilde 20 gün çok uzun 😂
Pcoslubiranne Jiyanakdeniz benim doktorum keseyi gördükten 1 ay sonraya randevu vermişti.Bence gitmeyin erken gidince bazen görülmüyor siz endişe edersiniz.Kanama olmadığı sürece sorun olmaz.
doganursezmag Jiyanakdeniz Bende tam 53 günlüğüm 😊 Bana da 2 hafta sonra gel demişti bayrama denk geldiği için bayramdan sonra gideceğim ve benimde ilk gebeliğim bence endişelenme😊
Dyg34 Jiyanakdeniz endişe etme sonucta o tutunma aşamasında allah sırasıyla işliyor adete🙏 Ama doktorlar yoksa yerlerine nöbetci oluyoe baska doktor oluyor bende bugun gidicem bayramdan sonra kontrol gunum doktorum yok yerine baskası var gidicem
Aselmom Başka doktora git canım ne olur ne olmaz biz 36 haftalık olduk benim doktor izne çıkmış ama başka doktora gideceğim ayni hastanede ihmal etmemek lazım bence hem için rahat etmiş olur