mnurd Merhaba, Konya Şehir Hastanesinde doğum yapan var mı aranızda prosedür nasıl işliyor ilgi alaka nasıl
Bsranurr Ben de merak ediyorum ablam doğum yaptı çok memnun kaldı bi arkadaşım doğum yaptı küfür ede ede bi kaldı kızın kanaması vardı ilgilenmemişler bile o gün kız doğurdu 2 gün önce bi arkadaşım daha doğum yaptı ona soramadım daha
Uygar_kubra Bsranurr Bende burdan birinin doğum hikayesine denk geldim çok memnun kalmıştı galiba o gün şansına hangi ebe doktor varsa ona göre değişiyor
Bsranurr Uygar_kubra 2 kişilik canım perde cekiyorlarmıs araya ama özel oda tutabiliyormussun 400 olması lazım fiyatı