Merhaba arkadaşlar 13 haftalık hamileyim biraz boğazm aciyor gibi normalde hamile kalmadan önce boğazım ağrıyınca zencefilli ballı çay yapıp içiyordum çok iyi geliyordu. Zencefilli çay hamilelikte içiliyor mu ? Aranızda içen var mı ? Cuma günü doktora gidicem cumaya daha çok var yoksa doktorumuza sorucaktm. Herhangi bir bilgisi olan varsa yazarsa çok sevinirim ☺️ Hayırlı akşamlar herkese 🥰