Kızlar hayırlı akşamlarınız olsun. Umarım hepiniz iyisinizdir. Ben 32+2 günlük hamileyim. Bugün doktora kontrole gittim. Nst’ye bağlandım.Sonuç gayet güzel çıktı.Bebeğimin boyu 44 cm, kilosu 2043 fakat doktorum suyunda azalma var ve beklediğinin altında olduğunu söyledi. Haftaya salı gel Doppler ultrasona gireceksin dedi. Bu durumda napmam lazım ? Erken doğum riskim olur mu ? Yardımcı olursanız sevinirim. Çok teşekkürler.