Ezgiduman arkadaşımın bulantıları oldu. İlaçlarla falan anca toparladı ve bebeği erkek. Annemin ve ablamın hiç olmamış. Ablamla ben ve yeğenim kızız tabi :) benim de hiç olmadı. Ben bilmiyorum. Aslında 15 haftalık ama doktora hiç sormadım, o da söylemedi. Bünyeyle alakalıdır diye düşünüyorum.