Merhaba arkadaşlar bugün detaylı ultrason da vasa previa olduğunu öğrendim. Şuan 21+3 haftalık ancak 30. haftada tekrar kontrole çağırdı. Bu şekilde olup sonradan düzelmiş olan var mı? Eğer durum keisnlesirse bebegin 34. Haftada alınması gerektiğini soyledi. Sizde süreç nasıl ilerledi yaşayan arkadaşlar bilgi verirse çok sevinirim.