Esma78 😀 14 Ağustos Salı Günü bebeğimi dünyaya getirdim Rabbim bu duyguyu herkese yasatsin cok güzelmiş 😀
Hanif Esma78 Allah bağışlasın canım 🤲🏻 Kaçıncı haftada doğdu premses😍😍 benim premsesin 8 günü kaldı ama Çarşamba doktorum izne çıkacak dua ediyorum bian önce gelsin diye 💕
Esma78 38+2 sezeryan çok rahat bir doğumdu ağrı acı olmadan sohbet ederek müzik dinleyerek 😀 Deletedmom397 Teşekkür ederim sezeryanla oldu 😀