alpinannesiiii Yarın sabaha kadar sancım geldi geldi gelmedi büyük ihtimal yatışım olacak 41 e giricem cünkü dua edin bi mucize olsun ne yaptıysam olmadı belkide nasip degil Allah herkese kolay doğum nasip etsin inşallah 🌸🌸
Laleozkan_09 alpinannesiiii bende 40+4 oldum hala doğuramadım. 2,5 cm açılmam var Doktor Perşembe ağrın olsun ya da olmasın gel dedi. Bakalım ne olacak Rabbim yavrularımızı sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Elissar alpinannesiiii aynı durumdayım ama doktor daha bekleyelim diyecek muhtemelen. Benim de yarın kontrolüm var yatış konuşmadık, istersen uyarı vereyim dedi ama bebek iyiyse beklenebilecek durumdaysa beklemek istiyorum
Gamze_yildirim Laleozkan_09 benimde 2 cm acilmam var 40+1 bugün yatışım verildi hastanedeyim kasılmalarım var çok sık
alpinannesiiii Laleozkan_09 benim hiç yok açılmam en son persembe günü gitmiştim 😫 amiiin cümlemizin inşallah
alpinannesiiii Gamze_yildirim insallah sağlıkla alırsınız kucağınıza neler yapıyorlar peki bana ilk başta fitil deniyoruz demişti sonra olmasa suni demişti doktor ama siz ne durumdasınız
Laleozkan_09 alpinannesiiii kasıklarımda varis oluştu doktora söyledim bugün normal doğumu etkiler mi diye. O da kanaman olursa zor durdurulur dedi. Galiba sezaryen olacağım Rabbim hepimizin yardımcısı olsun
Gamze_yildirim alpinannesiiii Ben suni sancı verirler zannetmiştim vermediler odaya geçtim uzandım bekliyorum damar yolum açık işte gece suni sancı vermiyorlarmis az önce nst em çekildi sancım çıktı düzenli şekilde ama açılmam halen 2 cm yürüme yat dedi kordon dolanmasin diye dedi bu kadar bakalım sabaha ne yasiycaz Bana hiç fitilden bahsetmediler
alpinannesiiii Gamze_yildirim bende ne yaşayacağımı bilmiyorum açıkcası hala uyuyamadım yarın yatış olsun diye dua ediyorum hayırlısı hepimiz için
alpinannesiiii Laleozkan_09 yaa varisinde etkisi var demek 😟 üzüldüm sizin adınıza hayırlısı olsun diyelim hiç üzülmeyin herşey normal gidiyor gibi gözüküp son anda sezeryan olanda varmış bende tamamen nasip olması gereken neyse o olacak rabbim hayırlısını nasip etsin
Gamze_yildirim alpinannesiiii hakkımızda hayırlısı neyse o olsun inşallah 🙏sağ salim kucaklarımiza alalim
alpinannesiiii Senemisttt 41 e kadar bekliyoruz dedi bugün 41 oldum tam öyle dediğine göre yatırır herhalde