34+1 oldum karnım taş gibi oluyor gece hiç uyuyamıyorum. Hatta 3 gündür karnım sağ tarafı ağrıor 1 saat falan sürüyor geçiyor. Böbrek ağrısımı ne anlamış değilim. Bi bıkkınlık geldi hamilelikten şu zamana kadar normal doğum düşünen ben bebeğim gelişimi iyise sezaryen olmayı düşünmeye başlamadım değil bi korku başldı 😅 Sizler ne durumdasınız.