Kızlar 12+1 olduk yarın doktorum var ikili tarama vs yapılacak ama söylemesi ayıp akıntı vardı geçti sanki bebek yokmus giib hissediyorum korkuyorum böyle boş kuruntular yapıyorum yarına heyecan var ikinci bebeğim ama sil baştan oldu ve üç haftadır gitmemiştim of vesvese veriyor şeytan aklım karıştı ya