Tavsiye etmemek ? Niye tavsiye etmiyolarmış? Ne zararı var ki. Sadece down sendromu olarak bilen cahiller tavsiye etmez. Siz kulak asmayın..bebeğinizde allah korusun bi rahatsızlık olsa önceden bilmeniz iyi olur..bi akrabanın bebeğinin kalbinde bi sorun oldu bu taramalarda anlaşıldı ve bebek doğar doğmaz müdahele edildi ve iyileşti. Bilmeselerdi ne olacaktı? Belki aylar yıllar sonra öğrenecekler belki anlaşılamadan bebek ölecekti.