amineravza Kızlar anlamadığım bir konu var neredeyse doğuracağım hala çözemedim ben şuan 35+6 ‘ yım mesela bu gece 36+0 olacağım 36 haftalık mı oluyorum yoksa 36 bitmiş 37’e girmiş mi. Mesela diyelim doğum oldu 36 haftalık mı doğmuş oluyor 37 ye girmiş mi 🥴🥴🥴🥴
Clementinee amineravza bizimde beynimizi yaktın😂😂😂😂😂 şuan 34+1 im 34. Haftamdayım yanii böyle değilmiydi hep😂
3mlek2bebkannesi amineravza hafta bitmeden sayılmıyo canım 37 haftanın günlerini yaşıcaksın ama 36 haftalıksın canım benim oğlum 36+4 olduğu gece doğdu yani 37. nin içinde ama 36 haftalık kabul ediliyo
Limonveannesii amineravza 36+0 ile 36+6 arası 37. Gebelik haftası olarak kabul edilir diyor doktorum böyle hesaplıyor yani
Fulyaaa1 Clementinee doktorlar 35 diyor senin haftana mesela çoğunluk bu şekilde ama bende tam bilmiyorum 😂
Happybsrn amineravza mesela 1.2.3.4.5.6. sonraki gün ne oluyor 1 hafta bitmiş oluyo 1+1 1+2 1+3 vs. 2 hafta haftalık değil hafta + gün sayıyoruz tam hafta değil 😆 umarım anlatabildim