Ayshe320 Burda okudugma göre gününde gelen bebek %5 miş tam gününde bebegini kucagına Alan varmı? 😌😊😊
denizefe tam 43haftada sezeryan oldum artık gelmedıde gelmedı cıktıgında tırnakları bıle feleket uzundu doktor bunu dırek askere gonderlım annesı demıstı 😂😂
Ayshe320 denizefe oyyty Maşşaallhh 😊😊benimde 12 günüm var tam gününde beklior gibiyiz bayramı yaptırcak gibi bize 😊