Kızlar 34+2 benim 3 4 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var çok hareketliydi hiç durmadı ama şimdi öyle değ kızlar nst daha dün gittim bisey yok dedi doktor iyi dedi ama hareket çok az hissettiğim o az harekette sanki bebek dokunuyor yni benim gibi olan anneler varsa yazabilir mi