Kbrazcan aynen öyle kuzum herkes nasibini Yaşar evlatlarımızın bu dünyada yiyecek ekmekleri varsa rabbim ne yapar eder bir şekil kucağımıza nasip eder ama nasipte yoksa yapacak hiç birşey yok. Ben üç günden beri ağlayıp duruyorum ya rabbim evladımı bana bağışla onu benden koparma diye streste bebeği çok etkiliyor biliyorum ama ister istemez stres oluyor insan. Ve bu benim ilk gebeliğim benim için mucize gibi birşey oldu bende 6 cm ebatında kist var bu yumurtalığın arkasında ve daha da büyüdü böbreğe yapıştı tüm doktorlar gebe kalamazsın maalesef dediler ancak tüp bebek tedavisi ile ihtimal olarak kalırsın dediler zaten 6 aylık evliydim onlar da öyle söyledi tüm umutlarım yıkıldı. En son kist için ameliyata çağırdılar yatış yapıldı o gün gebe olduğumu öğrendik Allah’ın takdiri işte kurban olduğum rabbim 🤲