Polenpolen52 Sabahatbartu oglen gittim doktora hersey iyiydi , acaba dedım fazlamı dolandım kasıklarım agrıyo :(
Furkanefeninannesi Polenpolen52 bugün benimde aynı 21+4 uz bel kasik ağrım var artık hayırlısıyla son haftalara gelmek istiyorum
Polenpolen52 Furkanefeninannesi canım daha yenı geldım doktordan zaten bıse olsa solerdı , ne cektık ya valla bıktım :D
Furkanefeninannesi Polenpolen52 aynen stresi hiç bitmiyor benimde yarın randevum bı sorucam bakalım nediyecek
Polenpolen52 Furkanefeninannesi 22 haftanın sonuna detaylı ultrason tarıhı aldık , sızındemı erkek bebek